The Garden Community for Garden Lovers

just for fun

sanbaz

By Sanbaz


just for fun

couldnt resist this one after sandra (bloomer) mentioned it lol



Comments on this photo

amy
Amy
 

LOL... now didn't I say you would get your paintings in the gallery and dosn't it look great ... :o))

28 Jan, 2011

 

Very clever, love it.

28 Jan, 2011

 

wonderful San-- Ididn't realise it was so Large.....

29 Jan, 2011

 

lol amy you were right, im famous at last ahaha, thanx :o))
thanx dotty :o))

29 Jan, 2011

 

lol pam, think i would still be painting it dont you hahaha, thanx pam :o))

29 Jan, 2011

 

and need a ladder.....

29 Jan, 2011

 

yes hahaha, " pass the paints up baz" lol

29 Jan, 2011

 

it looks great San

29 Jan, 2011

 

I agree with Yorkshire ... brilliant . : o )

29 Jan, 2011

 

cheers yorkshire and shirley :o))

29 Jan, 2011

 

I love it! :o)

29 Jan, 2011

 

lol thanx sandra :o)

29 Jan, 2011

 

You'll have one in a real art gallery soon Sandra :D

29 Jan, 2011

 

thats sooo clever ....

29 Jan, 2011

 

i couldt resist .....i've done it to ne of my mums paintings...cant wait for her to see it on facebook....lol

29 Jan, 2011

 

it didnt need a frame after all ~ looks very good on the wall!

29 Jan, 2011

 

aww thankyou hywel for the lovely comment, would be nice though ;o))
thanx sandra :o))lol bet she will love it
cheers sticki :o))

30 Jan, 2011

 

NOW i really like that hun ................;o)))))

1 Feb, 2011

 

lol cheers cristina ;o))

1 Feb, 2011

 

That's a really good painting :) I love it!

1 Feb, 2011

 

cheers puddleduck :o))

1 Feb, 2011

 

welcome puddleduck ~ what a lovely avatar name!

2 Feb, 2011

 

It has the frame it deserves......

3 Feb, 2011

 

aww thanx Dotty ;o)) x

4 Feb, 2011

 

brill - :):)

14 Feb, 2011

 

didnt know you had your own exhibition sandra.... : O ))

14 Feb, 2011

 

thanx paul ;o)
lol holly i wish haha

14 Feb, 2011

 

DId you paint this Sandra.

17 Feb, 2011

 

hi linds yes this was my first painting at art society, she thought it was a hrad first choice but said she liked ambition lol, im very pleased with how it turned out linda :o)

17 Feb, 2011

 

very well done Sandra. I find buildings very hard to do. Perspective and shading come to mind, and it is ambitious.......well done you!

18 Feb, 2011

 

thanx linda, perspectives are hard so i drew a gid on photo and then on paper, a bit like doing dot to dot really, easier to do buildings that way, also with acrylics it does cover the pencil lines, i quite enjoy shading to so didnt feel that was a problem, thanx again linda :o)

19 Feb, 2011

 

:0)

19 Feb, 2011

 

Missed this San...looks fabulous, this is how your work WILL look when you've done a few more for your exhibition!...:o)

21 Feb, 2011

 

aww thanx janey, i must say its a dream to have some on show one day even if its just at the gallery in the library :o))

22 Feb, 2011

 

How come I missed this,San? Glad you decided to show it ..it..Won't say I told you so....there,I just have! Lol:o)

28 Feb, 2011

 

lol sandra, it has just been framed so hoping to collect it tomoz, cant wait :o)

28 Feb, 2011

 

Ooh,I bet you are so excited,San..another photo on the way then? :o) We all want to see the finished painting now..

28 Feb, 2011

 

i am excited sandra and will post a pic when i get it back and on the wall ;o))

28 Feb, 2011

 

One day San, this could well be your work that people will pay to see! Great photo my friend...\0/xxx

18 Mar, 2011

 

lol would be great flori, nice to dream isnt it, i just enjoy it , its so relaxing for me ;o)) x

18 Mar, 2011



Comment on this photo


Pictures by all members
121005 of 279143

  • P1280090
  • Blackbird_008

What else?

View photos by Sanbaz

Members who like this photo

  • amy
    Amy

    Gardening with friends since
    17 Apr, 2008

  • Gardening with friends since
    27 Dec, 2009

  • Gardening with friends since
    27 Sep, 2008

  • Gardening with friends since
    16 Jul, 2009

  • Gardening with friends since
    29 Mar, 2008

  • Gardening with friends since
    27 Feb, 2009

  • Gardening with friends since
    5 May, 2010

  • Gardening with friends since
    23 Oct, 2009

  • Gardening with friends since
    7 Jun, 2009

  • Gardening with friends since
    2 Nov, 2009

  • Gardening with friends since
    10 Sep, 2010

  • Gardening with friends since
    3 Apr, 2010

  • uma
    Uma

    Gardening with friends since
    28 Oct, 2009

  • Gardening with friends since
    10 Oct, 2008

  • Gardening with friends since
    31 Oct, 2010

  • Gardening with friends since
    12 Jan, 2008

  • Gardening with friends since
    2 Jul, 2008

  • Gardening with friends since
    31 Oct, 2008